shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

+ Lördag kväll +

Kategori: Allmänt

Underbara lördag, fan va jag gillar dig idag ! Har fått njuta utav ett underbart väder men mycket skratt och familje tid. Vi har ätit tacos, lekt ute med kizen. Dock hände två saker som inte var så speciellt roliga. Ett utav barnen vara nämligen nära om en olycka om det inte hade varit tack vara en underbar granne. Helt ärligt hur kan folk fortsätta köra när dom ser ett barn i barnvagn rulla mot dom. Idioter är vad dom är !! Tackar gud att inget hände ! Det är liksom en innergård och barn är ute och leker varje dag. Dom cyklar, leker med vagnar, åker skateboard osv. Man måste ju för fan vara försikti. Sen andra händelsen var att ett gäng kvinnor snodde barnens long board. Dom tog chansen så fort vi kolla bort. Det dom inte var beredda på var att jag skulle ta mig en sväng för att leta. Rätt som det är hittar jag dom frågar dom varför dom tog den. Deras ursäkt var visste inte att det var eran. Jag säger du såg att den var våra, hennes svar oh jag skulle bara passa den haha fail ! Spännande dag haha nä nu får jag avsluta detta inlägg innan det blir för långt :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här: