shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

+ någon som betyder +

Kategori: Allmänt

Ibland tycker man att man är riktigt lycklig lottad och idag känner jag så. Har en underbar pojkvän som går stå ut med mitt humör som ändras lika fort som blixten haha Ändå tar han inte åt sig utan börjar reta upp mig till jag börjar le haha söt är han ändå. Så dagens inlägg går till min underbara älskling♥ te amo mi vida ♥


+ midsommar outfit +

Kategori: Allmänt



+ midsommar +

Kategori: Allmänt



+ midsommar +

Kategori: Allmänt

+ sunny day +

Kategori: Allmänt

Blev lunch ute mef älskling och en kompis ^^ Riktigt gott var det, vi gick till rullbandet och satte oss ute i solen. Senare ska vi ut och sätta oss på en uteservering och fortsätta njuta utav dagen ^^ lovely ^^


+ Now its mine +

Kategori: Allmänt

Efter många år så tillslut så är den min och jag är riktigt nöjd. Lönar sig att ha tålamod och jobba hårt speciellt när man äntligen kunde köpa denna skönheten. Oh happy day ;)


+ ombrecolor +

Kategori:

Så här blev mitt hår glömde bara ta en bild på hur det såg ut innan jag börja färga. Men här är iallafall första färgningen och andra. Blekte en del av håret för att den lula färgen skulle synas mer.


+ Händelserik dag+

Kategori:

Har fått så mycket gjort idag att jag är stolt över mig själv haha Gick upp tidigt för att fixa håret som jag kommer lägga upp bild på imorgon. Men det blev riktigt bra faktiskt med tanke på att jag gjorde det helt själv. Sen gick jag en långpromenad i ramberget och sen hälsa jag på min bror. Efter det gick jag till affären så var hemma vid fem tiden och gick ut runt tolv imorse. Motion på topp idag haha och alldeles nyss kom älsklingen hem och överaskade mig med rosor. Så nu kommer jag somna med ett leende på läpparna och vakna upp med nerver :p men berättar mer om det imon suprice suprice


+ Now it's mine +

Kategori:

Finally it's here ! Som jag längtat efter den här boken. Följt Åsas blogg (56kilo.se) och Instagram (56kilo) ett bra tag nu och fastnat för hennes maträtter. Så beställde hem den och gissa om jag blev glad när jag fick smset om att jag kunde hämta ut den. Imorgon kommer jag ge mig på något recept ifrån boken ^^ För er som skulle vilja ha boken så kostar den 181 via nätet i bokia. Lätt värt !!


+ morgonpigg +

Kategori:



Vaknade riktigt pigg så tog beslutet att åka in till backa för att handla lite sluta med att jag handla annat istället för mat. Så smart är jag haha när jag väl åkte hem fick jag dra och handla på Willys istället. Men ska inte klaga för det är så himla fint väder så ska snart fixa lite mat och sen ut och njuta av solen ^^ peace out♥

+ life is good +

Kategori: Allmänt

Life is good rigth now !
Efter en helg hos mina älskade föräldrar så är jag tillbaka i göteborg hos min älskade man, trots att saknaden inte vart så stor ( haha ) så är det skönt att vara hemma igen. Vädret har lurat som vanligt, ni vet när det är molningt och så vanligt vis brukar det ju bli att solen är framme och att det sen blir riktigt tråkigt. Men idag var det tvärtom för det börja molningt men blev riktigt vackert väder. Sol och värme det här kallar jag ritkigt sommar ! Men i vilket fall har jag fått ut av den här dagen som jag ville, vi va och käka pizza i kville på mitt favorit ställe sen drog mig hem till min bror och prata lite. Sen hem för att ta en tupplur och sen blev det lite lek med barnen ( inte mina barn ). En riktigt bra dag och snart ska vi titta på film med hans syster och hennes man, en bra avslut på dagen eller hur ? HAHA well well nu får jag väl avsluta detta en inlägget med ett god natt and peace out ;)