shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

+ myspys +

Kategori:

Det har varit en riktigt mysig fredag kväll, mami och jag gjorde en liten buffé och kollade på let's dance. Gissa om jag blev glad över att markoolio vann ^^ Tyckte han förtjänade att ta hem segern så happy happy ! Snart ska jag faktiskt lägga mig men innan blir der lute snackis med mi amor ♥ natti natti


# fredag #

Kategori:

Härligt att gå upp tidigt måste jag säga, man får så mycket gjort så är riktigt stolt över mig själv som gick upp tidigt. Har till och med gjort middag åt mina föräldrar och nu blir det att sitta ute i solen och bara njuta♥


+ Tjörn +

Kategori:

Oh du älskade sommar som jag har längtat efter dig ! Sitter just nu och njuter av solen medans jag läser topphälsa tidningen^^ Det kan inte bli bättre !?!


+ on my way +

Kategori:

Då var det dags att åka till tjörn, har inte vart där sen i december. Så bestämde mig för att dra hem till mina föräldrar och vara där över helgen. Ska passa på att umgås med dom för har verkligen saknat dom, plus lite skönt blir det att lämna gbg i några dagar. Kommer få koppla av helt och hållet och det vara längesen så jag kommer njuta av den här helgen garanterat!


+ hammarkullskarnevalen +

Kategori:



+ helgen +

Kategori:

Det har varit en helt okej helg faktiskt,
-hammarkullskarnevalen
-god mat
-dansuppvisningar
-fest
och så avslutades den med bio ^^ lyckad helg !


+ Donewiththefood +

Kategori:



Vi kan ju lika bra sluta äta allt, helt ärligt nu är det frustna jordgubbar som är farliga. Dom bär på hepatit a, vad hände med hallonen då? Det vara ju samma sak med dom. Dock var det många som fortsatte äta dom. Jag höll mig faktiskt ifrån dom i ca 2-3 månader sen när jag inte hörde något mer börja jag äta dom igen. Men helt ärligt det ska alltid vara något med det vi äter. Genom åren har det vart vadå? kött, chips, vatten, frukter, godis och vad mer? Jag äter för sig inte så mycket frustna jordgubbar händer kanske en gång någon månad. Vad tror ni angående den nya nyheten?

+ Summer swag +

Kategori: Allmänt

+ 2face +

Kategori:

Visst är det underbart när man får höra ens "närmasta" vän neka till saker som egentligen inte går att neka. Stå för det istället eller vad är du rädd för? Ville helt ärligt tro på denna personen men det är mitt misstag att jag lät mig luras. You learn from your mistakes, just är det. Det hela som gör mig besviken i detta är att personen inte ens nu klarar av att stå för det hon/han har sagt utan fortfarande nekar. But now I'm done being your friend, dags att blicka framåt och bara ta tag i det viktigaste.

+ trevlig söndag +

Kategori:

Det har verkligen vart en trevlig söndag, gick upp tidigt för att göra mig iordning eftersom vi skulle på dop. Så klockan ett börja dopet sen blev det smörgås tårta och vanliga tårta. Fick träffa min älsklings släkt så var lite små nervös. Men det gick rätt så bra tror jag, alla var gulliga och trevlig. Dock ligger jag i sängen nu pga illamående och smärtor. Det här är tredje dagen så går det inte över imon måste jag kolla upp det :/ Men bortsett från detta så har dagen vart underbar. Här får ni se lite bilder ifrån dopet :)


+ Underbart väder +

Kategori:

Älskar verkligen när solen är framme :)


+ Dinner +

Kategori:

Kände för att laga något gott idag så gick och handla kassler och lite annat. Så har jag gjort gratinerad kassler med annanas över. Riktigt gott är det med bara lite sallad till. Min kära mor gjorde den ofta när jag bodde hemma så den är lite speciell för mig. Den är inte alls svår att göra, det är vara att skära upp kasslern lägga i skivorna i en form. Lägga annamas skivor över och sen ost och in i ugnen. Mums ! try it...