shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

- Winter land -

Kategori: Allmänt


Trots att jag inte är ett fan av snö, vinter eller jul men detta året så har jag konstigt nog börjat gilla den här jul känslan. Kan vara min älsklings familj som ger mig denna känslan för som sagt jag gillar inte jul direkt. Firar det nämligen inte, visst fira jag den när jag var liten men när jag blev äldre så var det inte något viktigt för mig. Vi köpte alltid julklappar men eftersom nästan alla i familjen jobbade på julafton så fira vi det inte helt enkelt. Plus att jag började ogilla att pyssla haha Men iår så firar jag den med min älsklings familj och det finns små barn i familjen vilket kanske gett mig jul känslan. Älskar att vara med dom små, mysa, baka och hitta på bus med dom. Så det kommer bli spännande för min del att fira jul med hans familj. Få se om kidsen kommer få mig att dansa kring en grann hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: