shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

- Cupcakes -

Kategori: Allmänt


Stressig dag men inget jag inte kan hantera haha Nä men det har varit full rulle, först träning sen städning och efter det bakning. Medans jag väntade på att mina Cupcakes skulle svalna så gick jag ut med hunden, sen in i duschen och sen fortsätta fixa med tvätten. Efter det kom folk över eftersom mitt hjärta skulle ha ett möte så gjorde iordning lite fika. Ville ju att dom skulle ha det trevligt medans dom var här :) Det lättaste var att plocka bort allt och tillslut kunna slänga i sig mat. Wife material ett helt klart JA Hahaha nä men kände mig som en hemmafru idag haha älskling vart är ringen haha Så det har varit en bra dag men nu tänker jag slänga mig i sängen, sätta på någon skön serien och avsluta denba dagen.
peace out ♥

Kommentarer

  • sabrin säger:

    Tack för allt idag lucia!! Allt var jätte gott och fint :) ha en trevlig chillkväll nu<3

    2013-11-13 | 22:20:39

Kommentera inlägget här: