shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

- L O V E -

Kategori: Allmänt


bild källa:weheartit
Kärlek , kärlek är något vi känner varje dag. För våran familj, vänner, partner till och med djur. Vi blir glada utav kärlek men vi kan också bli lite farliga pga den. Kärlek är vackert men också smärtsam. Jag är omringad utav kärlek och är så tacksam för det. Kärleken har lärt mig en och annan läxa kan jag säga. Har gråtit, skrikit, bråkat men också läkts av kärlek. Min älskade sambo ger mig så mycket kärlek att jag ibland skäms över mina pms anfall som stackarn får stå ut med hehe Och hans familj, det går inte att beskriva hur mycket kärlek jag får av dom. Älskar dom verkligen och skulle kunna göra allt för dom, för jag känner mig verkligen som en i familjen. Min familj där ska vi ju inte ens börja prata haha vi har ju vårat sätt att visa kärleken vi har för varandra men jag är så tacksam. Så tacksam för att jag har min familj. Dom har verkligen lärt mig att förstå så mycket. Utan dom är jag inte hel, , älskar er ! sprid kärleken på rätt sätt och lek inte med den. Va tacksam för det du har och uppskatta det för en dag kan allt vara borta och då står man ensam kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: