shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

- shopping -

Kategori: Allmänt




Skulle ju visa vad jag köpte igår men idag gjorde jag även lite shopping på lite nödvändiga saker. Så igår köpte jag min efter längtade tröja efter att den gått ner i pris plus tre nya nagellack. Idag köpte jag två nya kuddar eftersom jag verkligen behövde kuddar som ska vara bra för min nacke så jag kan skippa att vakna med värk. Hemtex hade 2 för 1 plus 100% rabatt om man köper för fem hundra. Så gick hem med två riktigt bra kuddar plus två doftljus för 407 kr. Bra pris faktiskt så passa på att gå till hemtex för dom har verkligen jättefin saker. Efter shoppingrundan bjöd min älskade man mig på mat och nu är jag hemma och fixar mat till imorgon. Får fortsätta med maten innan jag bränner den haha peace out ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: