shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

- Show Respect -

Kategori: Allmänt


När jag inte gillar någon/något, tyvärr då gillar jag inte personen/saken/beteendet. Och då finns det inte mycket som går att göra åt vad jag tycker/känner. Man kan inte gilla allt och alla och det är något vi alla måste acceptera, men oavsett vad så måste vi respektera den ena och den andra till en vis gräns. Fast när jag känner att någon inte kan respekterar så visar jag inte heller någon mening med att jag ska respekterar. Tråkigt men sant dock kan jag alltid vända ryggen till och känna mig mogen nog att gå där ifrån. Men när det händer under mitt tak om vi säger så då blir jag arg. Jag gillar inte falskhet och när jag känner att någon är det speciellt framför mig så kommer irriterationen. Show some damn respect ! Och går inte det så kolla inte ens på mig med ett fake smile cuz I can see the different between a real and a fake.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: