shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

Nov. 28, 2013

Kategori: Allmänt


Inte min dag fyfan ! Trött på samma rutin varje dag så nu har jag tappat motivation till min träning och allt annat. Vill få tillbaka den och bästa sättet är att bli arg på mig själv och bara säga nu räcker det fan ! Ska se om jag kan hitta något att sysselsätta mig med typ tvinga mig att gå en långpromenad för mig själv. Eller lära mig nya recept på mat och bakelser eftersom jag ändå gillar att laga mat och baka. Hitta något nytt som kan inspirera mig till att köra hård träning igen. Så har gjort mig en varm kopp te och satt på en serie jag verkligen gillar sen blir det att ta ett block och skriva ner lite saker. Skärpning för fan! Just do it, keep going, go hard and do some damn different !
Peace out ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: