shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

- Lill lördag -

Kategori: Allmänt


Wohoo lill lördag ! Älsklingen tog mig upp imorse runt åtta tiden och tur det för hade fullt upp innan jag kunde ta mig till gymmet. Åt frukost först efter jag börjat med fe ttförbränade kapslar (kan skriva mer om dom imorgon), dom ska tas ihop med måltider därför blev det frukost innan gymmet. Efter frukosten gjorde jag iordning Nessans naglar eftersom hon ska på halloween party imorgon. Sen var det bara att packa och fixa rummet innan jag skulle iväg och träna. Efter gymmet så var det bara att gå in i Willys och handla och gå hem till brosan. Min bror är nämligen borta idag så jag och älsklingen tänkta ta och koppla av idag, därför var jag tvungen att handla. Så nu är maten klar och äntligen kan jag sätta mig ner och kolla på mina serier bhuu.
peace out ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: