shawtygetloose

Live every moment laugh every day love beyond words

- Nattuggla -

Kategori: Allmänt


Då var denna lördagen avslutad och den har varit bra. Börja dagen med att åka in till stan tillsammans med min suegra och älsklingen. Vi köpte en vinterjacka till honom eftersom stackarn inte hade någon hehe Sen tog vi en liten fika och till min förvåning så lockades jag inte utav bakelserna. Så en klapp på axeln att jag valde bort det hahaha På kvällen åkte jag hem till en tjej kompis som hade en liten hemma kväll. Så träffa lite vänner jag inte sett på ett tag nu. Väldigt mysigt med lite gott att äta och en hel del prat haha våra konstiga samtal alltså haha Nä men åkte hem runt halv tolv tiden och avsluta denna lördagen med film tillsammans med mitt hjärta. Så helt klart en bra söndag ! hoppas ni haft en trevlig lördag :) peace out ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: